Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Sikerdíjat ajánlott a városvezetés 2013-01-04 09:49:23 Tíz százalékos részesedéssel honorálják az általános forgalmi adót illető megtakarítást. Nettó 7,9 millió forint a juttatás plafonja
Börtön cukorcsempészetért 2011-05-12 18:16:04 Három és fél év letöltendő büntetést kapott a Pocok becenévre hallgató gödöllői férfi